انتخاب در هیئت‌رئیسه فراکسیون تشکل‌های اتاق ایران

اولین جلسه شورای مرکزی فراکسیون ساعت ۱۶ روز سه‌شنبه مورخ ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ در محل انجمن مدیریت کیفیت ایران با حضور آقایان شکرخدایی و افشار از هیئت بازرسی و آقایان صدرنژاد، حضرتی، راوند، نجفی، شکوری، حسینی و سعیدآبادی برگذار گردید.
پس از شروع جلسه سخنگوی فراکسیون ضمن بیان تاریخچه‌ای از مطالبات تشکلها و وقایعی که منجر به تشکیل فراکسیون گردید، به بازتاب‌های تشکیل فراکسیون تشکلها در فضای اقتصادی و پیام تبریک روسای فراکسیون‌های مجلس شورای اسلامی و آمادگی همکاری میان فراکسیونی جهت حل مشکلات تشکلهای کشور در حوزه‌های تقنینی و نظارتی از طریق این همکاری اشاره نمود. در ادامه با با عنایت به لزوم بررسی دقیق‌تر گردش‌کار فراکسیون در تعامل با جامعه هدف مشتمل بر هیئت‌رییسه اتاق، تشکلهای اقتصادی، اتاق‌های شهرستان و ارگان‌های مرتبط در نهاد حاکمیت در سطوح تعاملات راهبردی بیرونی با نهاد حاکمیت و درونی با اعضای فراکسیون و فعالان کسب و کار، مقرر گردید بررسی و تصویب شیوه‌نامه «نحوه اداره جلسات شورای مرکزی و فعالیت دبیرخانه» به جلسه سوم شورای مرکزی موکول گردد.
به اتفاق آرا، اتحادیه صنایع بازیافت ایران برای مدت یک سال به عنوان دبیرخانه فراکسیون و آقای مهندس صدرنژاد از کربن موتور به عنوان دبیرکل انتخاب گردیدند.

Translate »